سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام
  • خانه
  • وب سرویس
    • وب سرویس پیام کوتاه
    • وب سرویس پیام صوتی
      • webservice3
      • web API
      • متد های وب سرویس و API
  • تعرفه ها
    • تعرفه پیام کوتاه
    • تعرفه پیام صوتی
    • عملیات حساب
  • قوانین و مقررات
    • قوانین سامانه پیام کوتاه
    • قوانین سامانه پیام صوتی
  • درباره ما
    • درباره سامانه پام
    • راه های ارتباطی
      • تماس با ما
      • شکایات
    • اخبار و آموزش های سامانه پام
    • نقشه سایت

pam sound1images 2

قوانین سامانه پیام کوتاه

  • صفحه اصلی/
  • قوانین و مقررات/
  • قوانین سامانه پیام کوتاه

قوانین و مقررات سامانه پیام کوتاه پام

3465

قوانين زير بايد در ارسال و دريافت پيامک از طريق سامانه پام رعايت شود

عضويت و ادامه استفاده از اين سامانه به معناي قبول اين قوانين است

ghavanin

قوانين و مقررات سامانه پام

کاربر گرامي کليه پيام هاي ارسالي از سيستم هاي تحت وب در جمهوري اسلامي ايران توسط اپراتور بررسي ميگردد و برخي کلمات فيلتر مي باشد کلمات فيلتر وقتي در متن شما قرار بگيرد بصورت خودکار متن شما توسط ما بررسي ميگردد و در صورت نداشتن مشکل تاييد شده و ارسال مي گردد

دقت نماييد با رعايت نکردن قوانين زير بـراي ارسال پيـام کوتاه کاربري شما مسدود شده و هيچ گونه هزينه اي عودت نــمي گردد و هرگونه جريمه نقـدي و غير نقـدي و موارد قانوني متوجه کاربـر نـهايي استـفاده کننـده از سيستـم ميبـاشـد.

1. پيامهاي ارسالي توسط شما بايستي کاملا مطابق با قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران باشد و نبايستي با هيچ يک از شرايط زير منافات داشته باشد

محتواي پيام ارسالي مي‌بايست :

الف : کليه پيامک ها با محتواي غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از طريق پيامک (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد

ب: با اصول و مباني دين اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران مغايرت نداشته و در تضاد نباشد.

پ: باعث تشويش اذهان عمومي نگردد.

ت: به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب نرساند.

ث: با سياستهاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت نداشته باشد

چ:ارسال پيامکهاي جعلي از طرف شرکت ها و بانک ها با محتواي مشترک گرامي شما برنده .... شده ايد و غيره.

ح:ارسال هرگونه پيامکي از طرف نهاد هاي دولتي و امنيتي مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و

خ:به طور کلي شما به هيچ وجه نبايد هويت خود را براي شخص دريافت کننده اس ام اس مخفي کرده و يا تغيير دهيد

د:عدم استفاده از سامانه ي پيامک براي تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالا هايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران مي باشند.

2. کليه پيامک در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از وزارت بهداشت و نامه کتبي از سازمان نظام پزشکي کشور

3. ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج ، تور هاي داخلي و خارجي بدون مجوز

4. با توجه به دستورالعمل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران، ارسال پيامک تبليغاتي با شماره عمومي پس از ساعت 22 ممنوع مي باشد در صورتي که داراي شماره اختصاصي ميباشيد و پيام شما اطلاع رساني است ارسال شما منعي ندارد و ارسال هاي شما با سرشماره 2000 از ساعت 21 به بعد ارسال انجام نمي شود و اگر هرگونه ارسالي با اين سرشماره انجام دهيد همگي در مخابرات بصورت در حال انتظار باقي مانده و در ساعت 8 صبح روز بعد ارسال ميگردد اين قانون فقط بابت سرشماره 2000 ميباشد

5. استفاده کننده مي‌بايد پاسخگوي مشتريان خود و پذيراي مسؤليت‌هاي مشتري‌مداري باشد در غير اينصورت شرکت بصورت مستقيم مشکلات مشتريان را برطرف و آنها را به کاربري ادمين منتقل مي نمايد (در صورت عدم پرداخت هزينه تمديد براي کاربران غير فعال کاربري آنها از مديرشان سلب مي گردد).

6. درصورت درخواست مقام هاي قضائي تمامي اطلاعات ثبت شده از شما در سايت، تحويل دستگاه هاي مربوط مي گردد.

7. بهدليل فيلترينگ شديد مخابرات کاربر موظف است قبل از ارسال پيام انبوه يکبار به صورت تست متن مورد نظر را بر روي گوشي همراه خود (همراه اول) ارسال نموده و از رسيدن آن به گوشي اطمينان حاصل فرمايد. در صورت فيلتر شدن پيام ها اين سامانه مسئوليتي بر عهده نمي گيرد.

8. ديريت سامانه مجاز به تغيير و حذف و اضافه ي قوانين خود ميباشد و در صورت تغيير قوانين جديد را به کاربران اعلام خواهد کرد.

9. درصورت تغيير قوانين مخابرات و ساير قوانين مرتبط با ارائه ي خدمات سامانه , در اسرع وقت به کاربران اطلاع رساني کرده و قوانين خود را تغيير خواهد داد.

10. ارسال به اپراتور کيش در حال حاضر امکان پذير نيست و در صورت ارسال به اين اپراتور ارسال هاي شما انجام نميشود

الف: در صورت هماهنگي ميتوانيد با شماره 5000 به شماره هاي 934 کيش ارسال انجام دهيد شماره هاي کل جزيره کيش

در قسمت مشاغل موجود است

11. قبل از ارسال انبوه پيام يکبار متن را به گوشي خود ارسال و از وصل بودن خطوط اطمينان حاصل فرماييد

12. پيام هاي بيش از 4 صفحه در بيشتر موارد از سمت مخابرات ارسال نميگردد در تعداد صفحات پيام دقت فرماييد

13. مشخصات کاربري شما بايستي دقيقا با مشخصات اصلي شما در قسمت پروفايل يکسان باشد: نام و نام خانوادگي-کد ملي – شماره موبايل ، شماره ثابت ،کدپستي و نشاني پستي و..

*کاربرگرامي شما موظف هستيد به طور مرتب براي مشاهده تغييرات قوانين و مقررات

به اين صفحه مراجعه نماييد و به مفاد آن عمل نماييد.

سامانه پام

1. بهترين مکان براي نگه داري از رمز عبور ، ذهن شما مي باشد ، لطفا اين مسئله را جدي بگيريد
2. رمز عبور خود را هر 60 روز يک بار تغيير دهيد
3. از افشا کردن رمز عبور خود اکيدا خودداري کنيد. رمز عبور خود را يک عبارت ساده (مانند : تاريخ تولد ، شماره شناسنامه يا کد ملي، شماره تلفن يا موبايل و ...) قرار ندهيد. و حتما در انتخاب رمز عبور ، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر هاي گوناگون استفاده کنيد .
4. استفاده از مرورگر اينترنت اکسپلورر (ie.) به طور کلي داراي نکات امنيتي بسياري مي باشد ، در صورت استفاده از اين مرورگر پيامک هاي ارسالي چندين بار ارسال مي شود و موارد مالي بسياري براي شما بوجود مي آيد ، لطفا تحت هيچ شرايطي از اين مرورگر استفاده نکنيد.

  • قبلی
  • بعدی

پست های اخیر

cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از طریق دفترچه ...
10 ارديبهشت 1400
cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از آواتل چیست؟( ...
05 دی 1399
cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از آوامپ چیست؟ ( ...
14 آذر 1399
cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از تولید شماره ...
09 آبان 1399

 

لوگو ساماندهی سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان آذربایجان شرقی

 

تصدیق نامهمشاهده همه

  • سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

    سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام- پیام صوتی

    "سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام بهترین راه حل برای اطلاع رسانی کسب و کارها و تبلغیات آن ها می باشد."

 

سامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت سداد بانک ملیسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت به پرداخت بانک ملتسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه های پرداخت شاپرک شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارتسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت ناواکو بانک مسکنسامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت

خدمات سایت

  • بلاگ پام
  • صفحه اصلی
  • ثبت نام پیام کوتاه
  • ثبت نام پیام صوتی
  • ورود به پنل پیام کوتاه
  • ورود به پنل پیام صوتی
  • فیلم های آموزشی سامانه

تماس با ما

درباره ما سامانه پیام کوتاه و پیام صوت پام 

ایران ، استان آ. ش، شهر تبریز

73 69 44 35 41 98+  \ 84   58   891   937    98+

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Copyright © 1401سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
  • خانه
  • وب سرویس
    • وب سرویس پیام کوتاه
    • وب سرویس پیام صوتی
      • webservice3
      • web API
      • متد های وب سرویس و API
  • تعرفه ها
    • تعرفه پیام کوتاه
    • تعرفه پیام صوتی
    • عملیات حساب
  • قوانین و مقررات
    • قوانین سامانه پیام کوتاه
    • قوانین سامانه پیام صوتی
  • درباره ما
    • درباره سامانه پام
    • راه های ارتباطی
      • تماس با ما
      • شکایات
    • اخبار و آموزش های سامانه پام
    • نقشه سایت
بالا