سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام
  • خانه
  • وب سرویس
    • وب سرویس پیام کوتاه
    • وب سرویس پیام صوتی
      • webservice3
      • web API
      • متد های وب سرویس و API
  • تعرفه ها
    • تعرفه پیام کوتاه
    • تعرفه پیام صوتی
    • عملیات حساب
  • قوانین و مقررات
    • قوانین سامانه پیام کوتاه
    • قوانین سامانه پیام صوتی
  • درباره ما
    • درباره سامانه پام
    • راه های ارتباطی
      • تماس با ما
      • شکایات
    • اخبار و آموزش های سامانه پام
    • نقشه سایت

pam sound1images 2

ارسال از طریق دفترچه تلفن چیست؟ ( آموزش )

  • صفحه اصلی/
  • درباره ما/
  • اخبار و آموزش های سامانه پام/
  • ارسال از طریق دفترچه تلفن چیست؟ ( آموزش )

ارسال از طریق دفترچه تلفن چیست؟ ( آموزش )

822

همانطور که از نام این ابزار پیداست، این ابزار به شما کمک می‌کند که در یک زمان به تعداد بسیاری مخاطب ارسال پیام صوتی داشته باشید.این افراد می‌توانند کسانی باشند که در دفترچه تلفن شما ذخیره شده‌اند ، یا لیست شماره‌های شما که در اختیار شماست و یا شماره‌هایی که به صورت دستی وارد سامانه می‌کنید.

آموزش استفاده از قابلیت ارسال از طریق دفترچه تلفن

برای یادگیری نحوه استفاده از ارسال به طریق دفترچه تلفن ، کافی است قدم به قدم با این آموزش همراه شوید.

مرحله اول:

پس از وارد شده به پنل کاربری خود ، گزینۀ ارسال پیام صوتی را انتخاب کنید.

ارسال از بانک شماره 1

مرحله دوم:

پس از انتخاب گزینه ارسال دفترچه تلفن ، ادامه را کلیک نمایید.

1

 

مرحله سوم:

در این مرحله یک پنجره‌ به شکل زیر برای شما باز می‌شود. در ادامه، ما تک‌تک بخش‌های این پنجره را به شما توضیح خواهیم داد:

  1. عنوان : انتخاب عنوان ، صرفاً جهت تفکیک ارسال‌های مختلف می‌باشد و در پیام صوتی شما هیچ تاثیری ندارد.
  2. پیام صوتی :  در این بخش میتوانید صوت مورد نظر خود را جهت ارسال انتخاب نمایید ، دقت نمایید که صوت خود را از قبل ، باید در بخش صداها بارگذاری کرده باشید
  3. مشخصات صوت : اطلاعات صوت خود را بررسی نمایید .
  4. سرور :   با انتخاب هر سرور با پیش شماره مخصوص به آن منطقه تماس برقرار خواهد شد.
  5. تعداد تلاش : تعداد مرتبه ای است که در صورت عدم پاسخگویی مشترک ، سعی میشود مجدد با ایشان تماس گرفته شود.
  6. مدت تاخیر : فاصله زمانی بین هر تلاش میباشد ، به عبارتی در صورت عدم پاسخگویی مشترک بعد از این مقدار مجدد با ایشان تماس برقرار خواهد شد.
  7. تاریخ شروع : تاریخ شروع ارسال پیام صوتی را تعیین نمایید ، شما میتوانید ارسال های خود را حتی برای آینده تنظیم نمایید.
  8. ساعت شروع : ساعت شروع ارسال پیام صوتی را تنظیم نمایید ، دقت نمایید که ساعت مجاز جهت ارسال پیام صوتی از ساعت 7 صبح میباشد
  9. تاریخ پایان : تاریخ پایان ارسال پیام صوتی را تعیین نمایید .
  10. ساعت پایان: دقت نمایید که پس از رسیدن به این زمان، درصورتی که ارسالهای شما تمام نشده باشد ، خاتمه می یابد، ساعت مجاز جهت ارسال حداکثر تا ساعت 23 میباشد .

2

پس از انجام تنظیمات ارسال بر روی ادامه کلیک نمایید

 مرحله چهارم:

در این مرحله به صورت خودکار پنجره زیر باز میشود که شما میتوانید اطلاعات خود را به صورت زیر وارد نمایید.

  1. چنانچه مخاطبین خود را برچسب گذاری (گروه بندی) کرده باشید می توانید از گزینه دارای برچسب استفاده نمایید
  2. برچسب مورد نظر را انتخاب  مینماییم
  3. با کلیک بر روی جستجو کل مخاطبین دارای برچسب را به شما نمایش میدهد

نکته : مخاطبین باید قبل از این مراحل در دفترچه تلفن بارگذاری شده باشند.

3

پس از بارگذاری مخاطبین میتوانیم با انتخاب آن مخاطب   و انتخاب گزینه درج شماره ها ، آن مخاطب را در لیست ارسال داشته باشیم

مرحله پنجم:

  1. دفترچه تلفن : با انتخاب این گزینه پنجره مرحله چهار باز میشود
  2. نظرسنجی : با فعال کردن این گزینه چنانچه مشترک شما در هنگام شنیدن صوت ، عددی را بر روی صفحه کلید وارد نماید . شما میتوانید نتیجه آن را در سوابق ارسال دریافت نمایید
  3. شروع خودکار : با فعال کردن این گزینه ارسال های شما در زمان تعیین شده به صورت خودکار ارسال میشوند اما چنانچه این گزینه غیر فعال باشد ارسال های شما انجام نمیشود تا زمانی که ، شما در سوابق ارسال خود این کمپین را شروع نمایید

5

پس از انجام این مرحله بر روی ادامه کلیک نمایید.

مرحله ششم:

در این مرحله شما باید وضعیت ارسال خود را قبل از ارسال بررسی نمایید:

آیتم های این مرحله به شرح زیر میباشد

1: در این قسمت اطلاعاتی از قبیل عنوان کمپین ، صوت و زمان ارسال را میتوانید بررسی نمایید

6

2 : در این قسمت میتوانید اطلاعات زیر را بررسی نمایید:

  • ·نسبت تعداد شماره های داخل شبکه و خارج شبکه
  • ·نسبت شماره های موبایل و تلفن ثابت
  • ·نسبت شماره های تکراری و صحیح

7

3 :در این قسمت شما میتوانید نحوه محاسبه هزینه ارسال خود را بررسی نمایید
نکته : منظور از تماس داخل شبکه  ، تماس به همراه اول و تلفن ثابت میباشد و منظور از تماس خارج شبکه تماس به ایرانسل ، رایتل و ... میباشد

8

4 : در نهایت پس از انتخاب گزینه ثبت ، ارسال شما در زمان تعیین شده انجام خواهد شد 

9

  • قبلی
  • بعدی

پست های اخیر

cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از طریق دفترچه ...
10 ارديبهشت 1400
cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از آواتل چیست؟( ...
05 دی 1399
cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از آوامپ چیست؟ ( ...
14 آذر 1399
cache/resized/9370cde3aa3acadc7e3291275d9a7cbc.png
ارسال از تولید شماره ...
09 آبان 1399

 

لوگو ساماندهی سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان آذربایجان شرقی

 

تصدیق نامهمشاهده همه

  • سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام

    سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام- پیام صوتی

    "سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام بهترین راه حل برای اطلاع رسانی کسب و کارها و تبلغیات آن ها می باشد."

 

سامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت سداد بانک ملیسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت به پرداخت بانک ملتسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه های پرداخت شاپرک شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارتسامنه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت ناواکو بانک مسکنسامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام و درگاه پرداخت

خدمات سایت

  • بلاگ پام
  • صفحه اصلی
  • ثبت نام پیام کوتاه
  • ثبت نام پیام صوتی
  • ورود به پنل پیام کوتاه
  • ورود به پنل پیام صوتی
  • فیلم های آموزشی سامانه

تماس با ما

درباره ما سامانه پیام کوتاه و پیام صوت پام 

ایران ، استان آ. ش، شهر تبریز

73 69 44 35 41 98+  \ 84   58   891   937    98+

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

Copyright © 1401سامانه پیام کوتاه و پیام صوتی پام. کلیه حقوق وب سایت محفوظ می باشد.
  • خانه
  • وب سرویس
    • وب سرویس پیام کوتاه
    • وب سرویس پیام صوتی
      • webservice3
      • web API
      • متد های وب سرویس و API
  • تعرفه ها
    • تعرفه پیام کوتاه
    • تعرفه پیام صوتی
    • عملیات حساب
  • قوانین و مقررات
    • قوانین سامانه پیام کوتاه
    • قوانین سامانه پیام صوتی
  • درباره ما
    • درباره سامانه پام
    • راه های ارتباطی
      • تماس با ما
      • شکایات
    • اخبار و آموزش های سامانه پام
    • نقشه سایت
بالا